Alla inlägg den 26 juni 2014

men regnet bara öser ner. 

Vi ska snart åka på semester med alla barnen och bo/sova i ett sommarhus med närhet till bondgård, skog

och vackra sjöar. Det kallar jag för äkta sommar och det är att få åka till Värmland.

Jag vet hur noga det är med planering då vi måste åka, alltid packa ner extra ombyten etc.

Speciellt om solen skiner och våtomslagen, fungerar så bra när man vet att det finns stort

badrum för att hänga upp alla saker, ventilation är ett måste varma och soliga dagar.

Sommarhatt varvat med regnställ och stövlar. Ja det är alltid mycket som ska fylla väskorna,

men glädjen är störst när alla kan samsas om allt och göra roliga saker samt att man får tur med vädret.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


"För att visa respekt och hänsyn för min dotter så ber jag er läsare att inte använda,sprida hennes bilder utan mitt personliga tillstånd och för att skydda min dotters identitet så kallas hon här på bloggen för Daisy"

Besökare

Länkar

Translate

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Text

text

text


Ovido - Quiz & Flashcards