Direktlänk till inlägg 16 juni 2014

Betydelsefullt för vår familj.

Tack dermatolog duktig att vi i familjen snart får intygen skickade på vår dotters genetiska sjukdom.

Vi i familjen har väntat länge på de genetiska analyserna och svaren kring dessa.

Jag tycker det känns betydelsefullt för familjen och för framtiden,

att känna att vi äntligen kan pussla ihop bitarna som fattades.

Det är viktigt för oss att verkligen kunna visa upp ett papper så att alla de oförstående

som ville tro någonting annat, skulle kunna förstå...

att bara acceptera

vad vi fick lära oss  att acceptera.


Jag vet att jag som mamma inte behöver säga allt vad jag tycker om eller vet om den svenska sjukvården,

 inte heller har jag behovet att bearbeta någonting  för jag väljer själv vad jag vill säga

och inte säga, men jag kan säga till er som lyssnar.


Jag hade  en mejlkonversation med en professor i USA för ett par veckor sedan,

bara för att förklara för honom hur det ligger till och ja jag tror det inte är omöjligt

att det obotliga går att lösa för vi måste alla ändå ha en tro,

även om det inte är något som skulle kunna bota min dotter idag


Tyvärr tror jag att maktfulla människor  har för stor motvilja att lyssna på den lilla människan,

men det är bara insikterna som kan lösa problemen, att ständigt förneka

den orsakade problematiken förändrar ingenting för människan.


Men jag tänker inte skriva mera om det här och nu.


Vad jag skriver om och vad någon annan tror och tycker spelar

ingen roll för jag bryr mig inte om vad människor som jag inte står nära tycker och tänker.



Jag bryr mig om min familj och som är de viktigaste i mitt liv.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

men regnet bara öser ner.  Vi ska snart åka på semester med alla barnen och bo/sova i ett sommarhus med närhet till bondgård, skog och vackra sjöar. Det kallar jag för äkta sommar och det är att få åka till Värmland. Jag vet hur noga det är med...

  Jag är en mamma som älskar alla mina barn och min man. Jag vill här skriva och berätta att jag försvarar min familj genom att skriva här och skydda de från förtal och missuppfattningar som "ni" här i stan försöker sprida om oss som familj. Ja...

Ja jag kommer ihåg att det var för ungefär ett år sedan som hon stövlade in i vårat hem, förklarade att hon inte gillade mig.   Jag tror det handlade om ett personligt påhopp mot mig utan att hon ens visste vad vi ifamiljen hade gått igenom. ...

          Det är snart tre år sedan som mitt lilla hjärta fyllde ett år.   Jag kom så väl ihåg när hon fick ett sådan fint gratulationskort och hon försökte att hålla tag om det, att hålla upp det. Jag kan se den bilden framfö...

                                                          Jag kom ihåg så väl när jag blev gravid med min lilla flicka, vi hade varit på Öland efter missfallet som jag hade haft med tidigare pergotimekuren i 2-3e månaden 2009. Jag tog hur m...

Presentation


"För att visa respekt och hänsyn för min dotter så ber jag er läsare att inte använda,sprida hennes bilder utan mitt personliga tillstånd och för att skydda min dotters identitet så kallas hon här på bloggen för Daisy"

Besökare

Länkar

Translate

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Text

text

text


Skapa flashcards