Direktlänk till inlägg 9 juni 2014

Vi vill bara kunna leva som en vanlig famlj.


Jag är en mamma som älskar alla mina barn och min man.

Jag vill här skriva och berätta att jag försvarar min familj genom att skriva här och skydda de från förtal och missuppfattningar som "ni" här i stan försöker sprida om oss som familj.

Jag känner mig så felbehandlad om man har fått för sig att jag inte kan ta hand om mina älskade barn,

familjen, mannen, hushållsarbeten och övriga ärenden som rör familjen.

Jag behöver heller inte kommunicera med människor som jag inte har något förtroende för.

Jag bryr mig  om de människor i min närhet som behöver min kärlek,

vård och omsorg med ett mammahjärta och som de människor som jag värderar som de viktigaste jag har.

Jag känner ett ansvar att finnas för de människor som gör mig lycklig och som behöver mig och som jag tycker är viktiga att lyssna på, barnen.


Är ni oroliga för att mina barn älskar mig ?



Jag förstår inte varför ni inte kan glädjas åt att vi är en familj som håller ihop och att jag som mamma alltid har sett till barnens behov eftersom jag vet att jag är allt för dem,

att jag för ett par år sedan kände mig nedslagen och chockad på sjukhuset, hör inte hit längre.


Jag vill att ni visar vår familj respekt och hänsyn, istället för att ljuga ihop er mot en maktlös mamma som står och sliter,skrubbar golv,byter lakan, tvättar och framförallt för att finnas till och räcka till för alla de människor som jag älskar mer än allt annat på denna jord.


Vi i familjen ska inte heller behöva känna oss beskyllda för att inte ni som myndighet kan ta ansvar för att lösa ert missförstånd.


"Imorgon kommer för övrigt barnens lekstuga, som jag önskar att älsklingen och jag kan hinna få upp innan midsommar till barnen"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

men regnet bara öser ner.  Vi ska snart åka på semester med alla barnen och bo/sova i ett sommarhus med närhet till bondgård, skog och vackra sjöar. Det kallar jag för äkta sommar och det är att få åka till Värmland. Jag vet hur noga det är med...

Tack dermatolog duktig att vi i familjen snart får intygen skickade på vår dotters genetiska sjukdom. Vi i familjen har väntat länge på de genetiska analyserna och svaren kring dessa. Jag tycker det känns betydelsefullt för familjen och för framt...

Ja jag kommer ihåg att det var för ungefär ett år sedan som hon stövlade in i vårat hem, förklarade att hon inte gillade mig.   Jag tror det handlade om ett personligt påhopp mot mig utan att hon ens visste vad vi ifamiljen hade gått igenom. ...

          Det är snart tre år sedan som mitt lilla hjärta fyllde ett år.   Jag kom så väl ihåg när hon fick ett sådan fint gratulationskort och hon försökte att hålla tag om det, att hålla upp det. Jag kan se den bilden framfö...

                                                          Jag kom ihåg så väl när jag blev gravid med min lilla flicka, vi hade varit på Öland efter missfallet som jag hade haft med tidigare pergotimekuren i 2-3e månaden 2009. Jag tog hur m...

Presentation


"För att visa respekt och hänsyn för min dotter så ber jag er läsare att inte använda,sprida hennes bilder utan mitt personliga tillstånd och för att skydda min dotters identitet så kallas hon här på bloggen för Daisy"

Besökare

Länkar

Translate

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Text

text

text


Skapa flashcards