Alla inlägg den 6 juni 2014






Det är snart tre år sedan som mitt lilla hjärta fyllde ett år.


Jag kom så väl ihåg när hon fick ett sådan fint gratulationskort och hon försökte att hålla tag om det,

att hålla upp det.

Jag kan se den bilden framför mig idag och minnas

att därinne bor nog trots allt en liten tjej med stark vilja på livet,

att jag idag kan förstå att allt det där som skedde där på sjukhuset

var helt mot hennes rätt att få leva som vilken tjej som helst,

att jag förstår inte hur det är möjligt att något sådant kan hända och skapa en sådan maktlöshet

i hennes och vårat liv,

mot min vilja och mitt barn

men jag ser en människa som jag älskar i mitt mammahjärta

och med den livsglädje som hon har idag

att springa som ett yrväder härhemma,

skutta iväg till lekparken

att plocka blommor längs vägen

sjunga sina sånger

klättra lekställning

åka ruschkana

hoppa studsmatta

skratta och leka med sina syskon


är så mycket större än allt det där


att jag tror mer på henne än på människan i den vita rocken.


Jag ser en liten människa med tro, tankar och känslor

precis som jag och du


Jag ser en människa som bor där inne och för mig spelar det ingen roll hur hon ser ut.


Jag älskar henne av hela mitt hjärta.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


"För att visa respekt och hänsyn för min dotter så ber jag er läsare att inte använda,sprida hennes bilder utan mitt personliga tillstånd och för att skydda min dotters identitet så kallas hon här på bloggen för Daisy"

Besökare

Länkar

Translate

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Text

text

text


Ovido - Quiz & Flashcards