Alla inlägg under maj 2014

Jag har nog aldrig känt mig så maktlös som mamma av att se min dotter behandlas av sjukvårdspersonal 2011 och hur hanteringen kring det som gjordes. Jag har nog aldrig blivit så överkörd av att se vad andra människor gjorde mitt barn och hudsjukdomen.

Men visst om ni vill försvara en sådan grymhet till att göra er själva en tjänst så kan ni ljuga och förvrida sanningen till er fördel. Men vad tjänar det på, att den skulle ha botats med smärta?

Jag kan bara försvara mitt barn men inte de gärningar som begåtts


Jag var en helt maktlös mamma som såg mitt barn fara illa på sjukhuset och jag kände att ingen lyssnade när jag försökte försökte förklara att det där nog inte alls var riktigt skött av er personal, men vem vänder man sig till när alla säger att det var okej. jag fick inte ens ett professionellt stöd utan hamnade i en chock och ett förnekande av alla bilder, att vi som familj skulle tro på er duktighet i dagens Sverige.

Men vad är det för sjukvård eller framförallt vad är det för sjukhus som kan skylla ifrån sig så?


Kommer ni ens ihåg att ni sa att jag skulle förtränga hur mitt barn hade sett ut?


Är ni så omänskliga så ni inte förstår den tragedi som drabbade vår familj?

Presentation


"För att visa respekt och hänsyn för min dotter så ber jag er läsare att inte använda,sprida hennes bilder utan mitt personliga tillstånd och för att skydda min dotters identitet så kallas hon här på bloggen för Daisy"

Besökare

Länkar

Translate

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Text

text

text


Skapa flashcards